Bonnie Miller rođena je u Čikagu gdje je diplomirala psihologiju i magistrirala socijalni rad na univerzitetu Mičigen. Njeno radno iskustvo uključuje tridesetogodišnji rad socijalnog radnika, psihoterapeuta, konsultanta i prosvjetnog radnika. Predaje socijalni rad, psihologiju i specijalno obrazovanje na univerzitetima u SAD, Grčkoj, Tajlandu i BiH. Posebne oblasti interesa za nju predstavljaju mentalno zdravlje, prevencija zloupotrebe droga, edukacija roditelja, stres, prevencija zlostavljanja djece. Trenutno je profesor na Univerzitetu u Sarajevu, Univerzitetu Merilend u SFOR bazi u Butmiru te drži seminare na pedagoškim akademijama u Sarajevu i Mostaru. Takođe radi kao konsultant za mnoge domaće i međunarodne nevladine organizacije u BiH. Putujući po cijeloj zemlji i koristeći tematiku ove knjige, B. Miller drži seminare za roditelje, učitelje, predstavnike nevladinih organizacija i za profecionalce koji se bave mentalnim zdravljem.
“…Odmah nakon završetka moje prve knjige Komunikacija sa djecom, nevladine organizacije, nastavnici, vladini službenici i pedagoške akademije tražili su da napišem knjigu konkretno namijenjenu obrazovnom kadru.. Tražili su jasan praktičan format koji nastavnici mogu lako razumjeti i primijeniti u učionicama. (Zahvala)
…S obzirom da nema knjiga na lokalnom jeziku koje se bave savremenom komunikacijom i tehnikama discipliniranja, ja sam napisala priručnik koji po svojoj filozofiji i praktičnim tehnikama čini knjigu koju svi roditelji i drugi koji se bave odgojem mogu lako razumjeti i koristiti. Ove metode okvirno daju pozitivne načine na koje roditelji mogu ostvariti veze sa djecom i podstaći samopouzdanje i saradnju. Ova je knjiga dobila izvanredne kritike i reakcije profesionalaca za mentalno zdravlje i obrazovanje, kao i roditelja koji koriste ove tehnike u svakodnevnoj komunikaciji u porodici.
…Obrazovni sistem je u procesu tranzicije, i pravo je vrijeme za uvođenje novih ideja. Dok stručnjaci za nastavu čekaju da se dugotrajni proces donošenja jedinstvenog nastavnog plana i programa završi i da se dođe do novih didaktičkih materijala, mnogi sa nestrpljenjem žele naučiti prakltične metode nastave koji se mogu koristiti odmah. Nastavici, direktori škola, pedagozi i studenti na pedagoškim akademijama vape za savremenijim pristupom nastavi. Mislim da novi priručnik može pomoći da se zadovolje ove potrebe…
Djeca se trebaju igrati i učiti na interesantan i zabavan način, i to se može ostvariti u ambijentu škole. Škola ne treba biti mučenje, već upravo suprotno, ona treba biti mjesto gdje se njeguje emocionalni, društveni i kognitivni razvoj djeteta.”
Iz predgovora B. Miller Kako ostvariti uspješan kontakt sa učenicima, Sarajevo, S. Hadžimuratović, Sarajevska tribina, 2001.